Bitwa o Wężową Dolinę

Dodał Trzmiel dnia pt., 20/10/2017 - 08:39
Data wydarzenia: 
niedziela, 19 Listopad, 2017 - 09:00 do 15:00

Barbus z DZS Dzik organizuję kolejną odsłonę gry. Proszę o potwierdzenie obecności.

Zapraszam na kolejną grę w Lasach Oliwskich. Ta odsłona będzie nieco bardziej stacjonarna i będzie toczyć się na mniejszym terenie (najwyżej 1000x1000m). Ponownie pojawią się komputerki, ale tym razem w nieco innej roli. 

PARKING: koniec ulicy Bytowskiej przy Rybakówce w Gdańsku 

ODPRAWA O GODZINIE 9:15

GODZINA ZAKOŃCZENIA ROZGRYWKI: 15:00

WPISOWE: 5zł od osoby w celu pokrycia kosztów przygotowania gry.

LIMITY FPS I OGRANICZENIA WIEKOWE: zgodne z zasadami pomorskiego WMASG

ZGŁOSZENIA: na priv lub e-mail radek.barbus@gmail.com

ODROBINA FABUŁY
Po zakończeniu drugiej Wielkiej Wojny rządy w Gedastanie obejmuje partia Wolność Narodu. Wykorzystując niestabilną sytuację w kraju i chwilowy chaos na arenie międzynarodowej, partia rządząca uchwala szereg ustaw, kierujących Gedastan w kierunku ustroju totalitarnego. Po upływie zaledwie 10 lat publiczne wypowiadanie otwarcie nieprzychylnych władzy opinii karane jest grzywną, a wszyscy kluczowi opozycjoniści pozostają osadzeni w więzieniach. Działalność wszystkich niepublicznych mediów została zakończona, a ludność kraju czerpie informacje z przesyconych propagandą prorządowych mediów. Nie widząc innego wyjścia przeciwnicy Wolności Narodu zawiązują Ruch Oporu i występują zbrojnie przeciwko rządowi. Wyprowadzając błyskawiczne ataki z zaskoczenia udaje im się odnieść dwa ważne zwycięstwa – zniszczyć zaopatrująca rządową Armię Narodu fabrykę broni oraz uwolnić opozycjonistów przebywających w Centralnym Więzieniu dla Zdrajców Narodu. Na terytorium całego Gedastanu wybucha wojna domowa, w której Ruch Oporu jest na straconej pozycji ze względu na olbrzymią przewagę liczebną i sprzętową Armii Narodu. Wkrótce siły Ruchu Oporu zostają zepchnięte do swojego ostatniego bastionu znajdującego się w Wężowej Dolinie, która była strategicznym punktem podczas pierwszej i drugiej Wielkiej Wojny. Wojna ta pozostawiła w Dolinie niezliczoną liczbę podziemnych bunkrów, z których wielu nigdy nie naniesiono na mapy. Dzięki informacjom uzyskanym od weteranów Wielkich Wojen, Ruch Oporu odkrywa większość tych bunkrów i urządza w nich swoje centra dowodzenia, koszary, szpitale czy składy amunicji. Przez kolejnych kilka lat wojska Armii Narodu oblegają Wężową Dolinę nie mogąc dosięgnąć żołnierzy Ruchu Oporu ukrywających się w swoich podziemnych bazach. Jednocześnie małe oddziały rebeliantów regularnie przedzierają się niezauważone przez linię oblężenia, aby atakować i niszczyć ważne dla rządowych wojsk cele. Aby pokonać wroga ukrywającego się w niezdobytych podziemnych fortecach rząd Gedastanu powołuje zespół naukowców i inżynierów, których zadaniem jest opracowanie nowego rodzaju broni – działa sejsmicznego, zdolnego niszczyć znajdujące się głęboko pod ziemią bez wyrządzania znaczących szkód na powierzchni. Naukowcy i inżynierowie pracujący nad poszczególnymi elementami broni utrzymywani są w niewiedzy i nie zdają sobie sprawy z tego, że efekty ich pracy złożone w całość, położą kres Ruchowi Oporu. Tak jest do momentu, w którym jeden z członków zespołu naukowego natrafia na nagranie z testu broni przeprowadzonego w tajemnicy przed naukowcami przez żołnierzy Armii Narodu. Wiedząc, że broń lada dzień może zostać przetransportowana do garnizonu Armii Narodu znajdującego się w Wężowej Dolinie i użyta przeciwko Ruchowi Oporu, naukowiec postanawia umieścić drobną, niezauważalną wadę w zabezpieczeniach antywirusowych komputerów sterujących działem, a następnie ucieka z ośrodka badawczego, aby skontaktować się z Ruchem Oporu. Niestety jego wiadomość zostaje przechwycona przez rządową Służbę Bezpieczeństwa Narodu, która natychmiast wysyła swoich agentów aby podszywając się przez przedstawicieli Ruchu Oporu pojmali lub zabili naukowca. Udaje mu się w ostatniej chwili uciec z zasadzki, ale podczas tej ucieczki zostaje dwukrotnie postrzelony. Ostatkiem sił naukowcowi udaje się dotrzeć do Wężowej Doliny i wezwać pomoc Ruchu Oporu...

ZADANIA

Ruch Oporu
1. Odnaleźć rannego naukowca i zdobyć od niego informacje.
2. (Opcjonalne) ewakuować rannego naukowca w bezpieczne miejsce.
3. Wykorzystując zdobyte informacje wgrać wirusy do komputerów sterujących wyrzutnią rakiet.
4. (Opcjonalne) nie dopuścić do zniszczenia podziemnego szpitala.
5. (Opcjonalne) nie dopuścić do zniszczenia podziemnego składu amunicji.
6. Nie dopuścić do zniszczenia podziemnej bazy centralnego dowództwa Ruchu Oporu. 

Armia Narodu
1. (Opcjonalne) Odnaleźć rannego naukowca. Pojmać lub zabić.
2. Zdobyć hasła do uruchomienia broni. 
3. (Opcjonalne) zniszczyć podziemny szpital Ruchu Oporu.
4. (Opcjonalne) zniszczyć podziemny skład amunicji Ruchu Oporu.
5. Zniszczyć podziemną bazę centralnego dowództwa Ruchu Oporu.

Szczegóły dotyczące zadań zostaną przekazane dowódcom stron na początku gry. Żeby nakreślić trochę bardziej zarys rozgrywki mogę napisać, że po zadaniu z rannym naukowcem gra skupi się wokół trzech lokalizacji z komputerami . Wojska Armii Narodu będą musiały bronić wszystkich trzech punktów i pozyskiwać z nich hasła do obsługi broni, aby niszczyć kolejno wrogie cele. Z kolei Ruch Oporu, który będzie dysponował znacznie mniejszymi siłami będzie musiał atakować wybrane komputery i wgrywać doń wirusa, aby unieszkodliwić broń.

ZASADY TRAFIEŃ
Pierwsze trafienie w jakąkolwiek część ciała, oporządzenia czy repliki ZABIJA. Nie ma medyków. Zabity oznacza się czerwoną szmatą lub odblaskową kamizelką i udaje się na punkt respawnu przydzielony dla swojej drużyny. Punkty respawnu będą oznaczone CZERWONĄ taśmą. Respawny dla każdej drużyny będą następowały co 15 – 30 minut zgodnie z rozpiską umieszczoną na punkcie. Ruch Oporu rozpocznie grę z dodatkowym punktem respawnu zapewnianym przez podziemny szpital. Wojska Armii Narodu będą mogły pozbawić Ruch Oporu tego dodatkowego punktu poprzez wykonanie odpowiedniego zadania. 

LIMITY AMUNICJI
Gracze mogą przenosić amunicję w magazynkach zgodnie z poniższą rozpiską:
Karabiny szturmowe/pistolety maszynowe – 500szt.
Karabiny snajperskie – 150szt.
Broń wsparcia – 1500szt. (tylko repliki broni wsparcia np. M249, PKM; itp. M4 z jajkami NIE jest bronią wsparcia) 
Nie ma ograniczeń odnośnie liczby czy rodzaju używanych magazynków. Magazynki można doładowywać tylko w wyznaczonych miejscach doładowania. Punkty doładowania będą oznaczone ŻÓŁTĄ taśmą. Można nosić przy sobie kulki luzem, ale należy pamiętać, że do magazynka można załadować je tylko w opisanych wyżej miejscach. Nie wolno przesypywać kulek z magazynka jednego gracza do magazynka drugiej osoby. Gracze mogą jednak przekazywać sobie w polu naładowane wcześniej magazynki. Ruch Oporu rozpocznie grę z dodatkowym punktem doładowania zapewnianym przez podziemny skład amunicji. Wojska reżimu będą mogły pozbawić Ruch Oporu tego dodatkowego punktu poprzez wykonanie odpowiedniego zadania. 

LISTA I IDENTYFIKACJA STRON
Chciałbym, aby identyfikacja stron opierała się na nakryciach głowy noszonych przez graczy. Będę miał w rezerwie kolorowe taśmy do oznaczeń, gdyby nie udało się tego osiągnąć. Na wypadek nieoczekiwanych roszad tuż przed grą, każdy powinien dysponować przynajmniej jednym nakryciem głowy przypisanym dla każdej ze stron. 

Ruch Oporu (Kapelusze, bandany, chusty wielofunkcyjne typu Buff, kominiarki, arafatki)
1. xxxx (NAMS)
2. xxxx (NAMS)
3. xxxx (NAMS)
4. xxxx (NAMS)
5. xxxx (NAMS)
6. xxxx (NAMS)
7. xxxx (NAMS)
8. xxxx (NAMS)
9. xxxx (NAMS)
10. xxxx (NAMS)
11.
12.
13.
14.
15.

Armia Narodu (Hełmy, kaski, patrolówki, baseballówki)
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.

Komentarze

Obrazek użytkownika Kacaj

Przykro, ale nie dam rady 19 listopada. Miłej zabawy smiley

"The only easy day was yesterday"

Ostatnio zaktualizowane tematy

Nowe odpowiedzi na forum